Det här var länge sen

Jaha, då är jag här igen efter ett långt uppehåll. Vet inte riktigt varför, men det känns bra. Kommer förmodligen inte skriva någon höjdarblogg som kära Blondinbella. Japp, jag diggar henne. Förstår ni inte hur cool hon är? Hon har en blogg som hon tjänar hundratusentals kroner på i månaden, en egen klädcollection, en egen tidning, pluggar MBA på Lorange institute of business i Zürich, har skrivit en bok, har nyligen påbörjat sin andra bok, har ett eget bloggnätverk...och hon är bara 20 år. Kan ni fatta?! 20 år och har lyckats med många av hennes mål. Snacka om driven tjej. Jag är mäkta imponerad! Nåjå, nog om Blondinbella och tillbaka till en annan inte riktigt lika driven tjej, nämligen mig. Jag har förflyttat mig till Linköping och studerar till sjuksköterska. I början kändes valet att studera till sjuksköterska helt fel, men nu när andra terminen satt igång  känns det helt jävla rätt. Kommer bli en tuff och rolig termin.

Lots of love //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0