Underbart

  Jag är nog född till att bo i ett annat land. Ett varmt land där solen skiner hela dagarna. För så fort solen kommer fram blir man på kanonhumör och allt känns så förfärligt lätt. Studsade upp ur sängen imorse redan innan alarmet gick och det var enbart för att solen strålar sken in i mitt rum. Visserligen är det inte överdrivet varmt ute, men tog på mig en tröja och åt frukost på uteplatsen ändå.

  I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten. Vanan börjar komma och det känns inte riktigt lika segt att åka till Södertälje tre gånger i veckan längre. Längtar tills jag får börja springa i det fina vädret. Idag hade det varit perfekt med en löprunda men icke. Får inte ens gå på promenad än. Ska flörta lite med Lasse (sjukgymnasten) och se om jag kanske kan få cykla längre än 10 min eller kanske tillomed promenera :)

 Nu ska jag ut i solen och läsa. Enjoy life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0