Tack Martina!

ehm, vad hände här? Chock när jag kollade statistiken. 57 sidvisningar men bara 15 läsare. Någon som tror att jag har något roligt att delge. Måste göra någon besviken isf. Inte mkt smaskigt händer här inte.

Satan vilken grym helg jag har haft. Stockholm med Johanna, Martina och Jossan i fredags. Hängde någon timme på Maddes (prinsessan alltså) favvorcafé. Såg dock ingen kändis, besviken.Sen blev det shots efter shots. Hamnade på Köket och dansade en del. Hade förfärligt roligt. Våga vägra Södertälje är förresten mitt nya motto! Gårdagen var fylld av ångest över att jag skulle dricka kalorier till kvällen igen. Sov och vaknade upp och var tokladdad. Snygga till mig lite och drog till herr Theoréns place. Förkrök med Björnligan, deni! Vidare till elektron och syrrans 18 årsfest. Fick dansa och träffa Tim och Nicklas. Toppenkväll!

Idag. Trött.

Nu. Gossip girl.


Kommentarer
Postat av: Martina

Du är så rolig du! :)

2010-05-10 @ 08:07:25
Postat av: Johannes

Inget om lördagsoutfiten? Lyckades supa bort mobilen, add på fb?!

2010-05-10 @ 22:44:22
Postat av: Linda

haha, bra jobbat! messade dig idag men nada svar. Men hur hittade du min blogg? Stalker ;) Heter Linda Andersson så lär bli svårt att hitta. Har du något mindre orginellt efternamn?

2010-05-11 @ 19:02:46
Postat av: Anonym

min mail är annars [email protected] Sök på dem vettja!

2010-05-11 @ 20:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0