Tack för maten den var god!

  Mamma bjöd på kanonmiddag idag. Stekta potatisskivor med oxfilé och kryddsmör. Till förätt fick vi räksallad. Det satt riktigt fint i kistan och som vanligt tog det ca 5 minuter för familjen Andersson att slicka faten rena. Äta är vi bra på i vart fall. Hörde det även ryktas om efterrätt i form av cheesecake. Inte heller helt fel. Min mamma är är för himla go ibland!

 Det blev firande av den nyblivna 20-åringen Lina igårkväll. God lasange, smarrigt vin och en himmelsk morotskaka fick besöka min magsäck. Vi tackar mamma Catrin för det! 13 glada brudar och 2 grabbar tog sedan tåget upp till stora staden. Utgång på Café Opera med musik som mina öron diggade. Vart rosevinet, champangen och spriten kom ifrån är fortfarande oklart. Men Lina tackar och bockar för allt hon bokstavligen halsade i sig ;) Va var det vi sa? Sexyback inte trasch. ;)

 Mamma och pappa sitter och skriker på övreplan. "Det börjar nu", "Liiiiiinda", "Halva filmen har gått nu" etc etc. Jaja, jag kommer. Dags för blodig film, föredrar romantik men icke idag.

Dags för film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0