Dagens läxa

  Ni vet i Ice Age när dom där fåglarna går emot Sid och säger "Skyll dig själv, skyll dig själv". Om ni inte vet så har ni missat en väldigt rolig film. Men åter till saken, idag skulle jag kunna ta Sids plats. Jag har settat ute i solen i ett par timmar. Mycket skönt och oerhört varmt. Jag verkligen njöt. Vid 2-tiden studsade jag i väg till sjukgymnasten. Vid 5-tiden kom jag hem och såg mig äntligen i spegeln. REDFACE! Helt knallröd plus att jag fått en läcker bränna efter solglasögonen. Snyggt att jag sett ut så på tåget. Folk måste ha undrat. Oerhört klantigt att inte smörja in mig för jag vet ju att solen tar riktigt bra den här tiden. Får som sagt skylla mig själv och komma ihåg att smörja in mig hädanefter.

SMÖRJ IN ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0