Här fanns det minsann snö

  Tre dagar i Sverige och det känns redan som att jag varit hemma ett par veckor. Trodde att det Gnesta skulle ha förändrats lite under tre månader, men icke. Redan efter att jag befunnit mig i Sverige i endast 30 minuter fick jag än en gång bevis på att Gnesta är alldeles för litet när min mamma vet saker som jag själv inte riktigt visste. Ännu en lärdom. Anförtro inte något till någon. Jaja, det har var det sista jag skrev om hur mycket jag inte vill vara här. Nej, nu ska vi vara glad och possitiva för nu är det bara 2 dagar kvar tills Vivvan och gänget kommer hem. På söndag är jag med andra ord redan upptagen. Längtar!

Har redan fått börjat jobba. Det känna skönt för jag behöver alla riksdaler jag kan få tag på. Har saknar att jobba faktiskt. Saknat ungar. Saknat arbetskamrater. Så det är faktikst skoj att ha börjat jobba igen :)

Nu e det helg och allt och jag ska få sota för att jag sa att jag saknat att köra bil. Först mor min till Gnesta, sen mor min hem från Gnesta och sen syrran hem från Södertälje.

Over and out / L I N D A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0