Det är inte lätt när det är svårt

   Jag tänker på en sak 24 timmar om dygnet. En enda sak och det är framtiden. Egentligen är det helt onödigt för framtiden blir förmodligen som den blir i vilket fall som helst. Det går liksom inte att planera. Jag skulle till exempel gifta mig med min första pojkvän som jag skaffade vid 16 års ålder. Hur gick det med det? Inte så vidare värst bra. Ett annat exempel är att jag sa för dryga året sen att jag skulle ha barn när jag var 22-23. Ehh? Så fan heller. Då pluggar jag förmodligen och har inte tid med en unge +att det vore ju bra om man hade en käresta. Det jag vill få fram är att det inte går att planera hur mycket man än vill. Gud, vad jag önskar att det gick att se in i framtiden så man visste vad man skulle göra för val här och nu. Livsavgörande val. Kommer bli fullkomligt tokig på allt detta grubblande..

Nej, jag får väl fortsätta grubblandet och googlandet. Wish me luck!

Over and out / L I N D A


Kommentarer
Postat av: Emilio Ingrosso

I hate to say I told you so! Jag har ju som du vet också försökt planera men det blir ju som sagt aldrig som man tänkt sig eller som man vill, eller så vet man inte vad man vill. Men när man kommer upp i min ålder, ;), förstår man att det allra bästa är att sluta tänka och bara låta saker ske. "Everything happens for a reason"!;)

2010-03-24 @ 16:27:04
Postat av: Linda

I din ålder? Ja för du e ju så jävla gammal ;)Får helt enkelt sluta tänka, det blir kanske bäst så =P

2010-03-24 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0