Back in Sweden!

Sådär ja..då var mina (hittills) roligaste och mest fantastiska månader i mitt 19åriga liv avklarade. Många underbara minnen har jag fått i bagaget. Många underbara människor har jag träffat. Många underbara platser har jag sett. Många underbara klädesplagg har blivit inköpta. Många underbara lärdomar har lärts. Många underbara (?) kilon har lagts på. Många underbara drinkar har druckits. Många underbara kilon pasta har ätits. Många underbara hostels har botts på. Ja, allt har väl egentligen varit rätt underbart. Tappat bort en del grejer, men vad gör det om hundra år. Everything happens for a reason som man skulle kunna säga.

För övrigt så har jag klarat av jetlagen rätt bra. Inte sovit ett smack idag o tänkte gå till sängs nu när klockan är 22:10. Rätt bra va? Jag är iaf imponerad av mig själv!

Skriver mer imorgon kamrater.

Over and out/ L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0