Jorå, det håller i sig.

   Greatheten är kvar. Det går bra nu. Det mesta iaf... Bäst av allt är att jag alldeles nyligen skrev på kontraktet för en lägenhet i Linköping så från och med den 1 augusti står jag som hyresgäst på Knektgatan 8. Känns helt ofattbart. Lilla jag ska flytta hemifrån, lämna Gnesta och allt det trygga. Känns lite konstigt men samtidigt så förbannat skönt. Har nog aldrig varit mer nöjd med något än det här: JAG SKA LÄMNA GNESTA!

  Laddar som sjutton inför helgen. Jag och Viveka får bara inte vara sämst på beerpongmästerskapet. Jag kommer inte överleva det. Måste fokusera. Fokus!

 Ikväll blire kalas hos kusinerna. Hoppas på god mat och trevligt sällskap.

Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0