great, GREat, GREAT

  Vilken jädra kväll det blev. Nu pratar jag självfallet inte om dagens facebookkväll utan dagen med stor D här i Gnesta, GnestaDagen! Förfest hos familjen Frilander med grill, toasnack, kubb, beerpong, sol, filtar och myggor. Alla var liksom på G och då kan ju inte gå snett. Ishallen med massa dans. Hade kul ändå tills jag slöt mina ögon i Billies säng. Riktigt great kväll!

  På fredag kommer också bli GREAT. Ska göra stora staden med Tumbafolket!  

  Jobbet går också GREAT. Pengar rullar in som dom ska.

  Skatteåterbäringen kommer denna vecka. Det är GREAT.

  Det är snart semestertider. Det är GREAT

  Jag ska till Göteborg och träffa Aussiefolk. Det är supermegaGREAT!

  Vi ska till Halmstad och festa satan på beachen. Det kommer blir riktigt GREAT.

  Det mesta är rätt great nu. Greatheten, håll i dig tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0