Sorry!

  Kul! Deppblogg det har blev. Men just nu vet jag bara inte vart jag ska ta vagen. Tycker sa synd om en kille som vi traffade i Surfers, Carl-Magnus. Pratade precis med han. Hans pappa har gatt och dott hemma i Sverige. Satan vad hemskt. Jag grinar fast jag inte ens kanner pappan. Kanske ar for att jag tanker pa hur hemskt det skulle vara om min mamma ringde mig och sa "Det har hant nagot hemskt har hemma Linda". Jag skulle ga under. Forstar inte hur CM klarar sig. Han kan inte ha fattat an for han sitter inte pa forsta basta plan hem. Hans pappa var pa garagetaket for att ta bort snon och dor. Sjukt ju! Shit, vad jag tycker synd om den mannsikan. Jaja utgangen idag ar helt klart installd. Choklad och chips, ja tack!

Ush, trist att jag skriver trakiga saker. Men jag skriver vad fan jag vill. Och vi har det faktiskt skitbra, sa det sa.

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: sis

Usch!! Jag börjar nästan också gråta här hemma. Ge honom en kram från mig (om du nu inte redan har varit tvungen att säga hejdå till honom ; ) )

Som sagt. Ni verkar iaf ha det grymt och vi gör vårt bästa med att vara försiktiga så att du slipper några jobbiga samtal! Detsamma gäller dig, stumpan. Take it easy <3

2010-02-14 @ 17:02:10
Postat av: bögjävel

Hej :) allt bra?

2010-03-14 @ 13:09:07
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0