What do you want from me

  Tror ni på kärlek vid första ögonkastet? Inte? Det gjorde inte jag heller. Tills jag fick se och höra den där urgulliga killen Michael Bublé första gången. Han ser så urgulligt charmig ut i videon till "Haven't met you yet". Kan kolla på den hur många gånger som helst. Plus att låtens text är så utomordentligt fin. Älskar den! Älskar han!

  Nu till lite seriösare saker. Framtiden. Den som egentligen inte kan planeras, men just i detta fall kan man det. Konstigt jag vet. Vad ska jag plugga i höst? Det är den enda frågan jag behöver besvara. Frågan Var? har redan ett svar. Den stora frågan är alltså VAD? Jag har två alternativ, sjuksköterska och sjukgymnast. Bara att välja då. Oledoledoffkinkelanekoff. Nä, så funkar det ju faktikst inte. Jag, Linda Marie Andersson, måste välja detta inom loppet av 10 dagar, för den 15 april ska anmälan vara inskickad. Jobbigt!

 Just det, knät är helt nu. Skönt kanske man skulle kunna tycka. Nja, visst korsbandet är ju helt nu, men har ingen större nytta av det när jag inte kan gå på knät. Kryckor i minst en vecka till. Inte så jättekul. Legat i sängen och legat i soffan är det jag har gjort en vecka i sträck. Ätot godis har jag faktiskt gjort också.

Mer Desperata hemmafruar nu.

Kommentarer
Postat av: Björne

Hej på dig!=)



Jag har en bekant som läst till sjuksköterska.. vad är det 3 år? 4? Hon har en lön på 21.000 kr skatt på det!

Inte så mycket med tanke på allt pluggande!



Sjukgymnaster får ju ut en bra rulle varje månad den 25e=)

2010-04-10 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0