Jag vill inte ha dig som vän, jag har tillräckligt med vänner

  Ni vet kattkvinnan? Kvinnan med mörkt, krulligt hår som går runt på gatorna i Gnesta. Vet ni inte? Skit samma. Hon har startat krig mot min far. Pappa kom hem igår och berättade att att en kvinna skrikit diverse skälsord och "langat fingret" åt honom när han höll på med sitt arbete på Skillinggatan 16. Efter personbeskrivningen förstod jag vem det var. Iaf pappa hade svarat: "Hej på dig du!" Trevligt tycker jag och framförallt moget. Men mogenheten varade inte allt för länge. Idag kom han lyckligt hem och berättade att kvinnan i fråga hade börjat peka finger och skrika när hon såg hans bil. Han agerade moget och lipade. Jag som är mogen och 27 år yngre, berättade för pappa att sa gör man inte speciellt inte när kvinnan är fullständigt sinnessjuk. Han bara skrattade. Vilken förebild han är min far!

 

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHA :D Heja Roffe! klockrent.

2010-04-29 @ 18:35:53
Postat av: larsson

hahahahaha, lipade tillbax :) shit vad jag skrattar!

2010-05-03 @ 18:16:43
Postat av: Boendepersonal, gnesta kommun.

Hej Linda.

Med din beskrivning på "katt-kvinnan", vet jag vem du menar. Hon bor på ett boende i Gnesta, hon har ett hemsk förflutet liv. Din pappa borde inte ta illa vid, ta det med en nypa salt...

2010-05-06 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0