Har jag sagt att jag älskar barn?

  Barn är bara för underbara. Har härliga funderingar om det mesta. Har svart på tal på nästan allt. Livlig fantasi. Mysiga att gosa med. Söta skratt. Och det bästa av allt, dom är förbannat ärliga. Finns ingen vuxen människa som är lika ärlig som ett barn. På både gott och ont kanske. Men satan, det goda väger nog alltid över. Ärlighet varar alltid längst. Är det okej att vara 20 och endast umgås med 5-åringar? Har börjat nässlat in mig i bekantskapskretsen iaf. Fick inbjudningskort till 6-årskalas idag. Fick även upplysningen om att flickan vars bemärkelsedag skulle firas, önskade sig My little ponny filmer, men poängterade flera gånger att hon redan hade 1an och 2an. Det får ju inte bli fel.

  Min syster har fått lite extra semester. En vulkan på Island som ställer till det. Kommer inte ihåg vad den där vulkanen heter med det var skojsigt och underligt iaf. På lördag är syster varit borta 4 veckor. Rekordtid för henne borta från familjen och vii börjar faktiskt sakna henne lite. Fast är faktiskt lite(bara jättepytteytte lite) glad att hon inte kom hem i lördags för jag fick ta hennes klipptid nu i veckan. Nice va? Men säg inget till henne ;)


Hatar att vara så långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0