Do you know what worth fighting for

Ansökan är inskickad och klar att behandlas. Skönt! Bara 5 månader tills jag kommer härifrån då :)

  Nu är det bara en vecka kvar tills jag kan jobba igen. Egentligen är jag sjukskriven 6 veckor men hallå? jag har ju inte ens ett jobb att vara sjukskriven från så får ju inte en krona under dessa 3 veckor i sängen och soffan. Jag längtar till jobbet. Jag längtar till att få in pengar på kontot. Ska bli kul.

  När jag var i Bali köpte jag 14 dvdfilmer för cirka 60 kr. Billigt som sjutton, men blev varnad att många inte funkade. Tänkte att skitsamma, funkar en av de 14 så är ju det ändå billigt. Nu till det som bekymmrar mig. Igår skulle jag och Emil kolla på The Green Mile. Många säger att den är grym och jag kommer ihåg att jag också tyckte det när jag såg den för sisådär 6-7 år sedan mer kommer jag inte ihåg av filmen. Därför ville jag gärna se den igen och hoppades att den funkade vilket det faktiskt gjorde...tills det var en halvtimme kvar. Skapligt surt. Det jag vill få fram är att om filmen nu ska krångla kan den väl göra det i början så man inte fortsätter titta. Kan väl egentligen inte begära så mycket när dom var så pass billiga, men ändå =P

Mossen ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0