Vi var duktiga

  Då blev jag visst magsjuk idag. Eller blev jag det?! Jag sa ju det. Jag ljuger bra. Orkar inte jobba helt enkelt. Har en helvetesvecka framför mig så tycker jag är värd två dagars jobbfri helg. Faktiskt.

  Björn och jag målade ivartfall klart huset idag. Såå skönt och det blev såå snyggt. Micke får se upp och ja det är okej. Ni får gärna kalla oss målarproffs. Björn sa förresten att jag hade gjort ett bra jobb. Jag var sur så sa inget tillbaka. Förlåt. Du var också duktig!

  Hur ska då helgen spenderas nu när man är ledig? Börjar med lite Bengtåsborgenhäng men fröken Andersson. Imorgon blir det lite kalas på eftermiddagen och sen då? Skulle vilja skriva "ingen aning" fast på tyska men jag kommer inte ihåg stavningen. Hanna, help me?

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Viveka

Keine Ahnung. Har du glömt att du känner två tyskaproffs =P

2009-09-11 @ 21:24:19
Postat av: Linda

Haha. Skulle nog inte vilja klassa dig som tyskaproffs när jag har Hanna ;)

2009-09-13 @ 01:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0