Vi kommer bli tjockisar

Ja, jag vet. Klockan är mycket. Det är lördag och jag bloggar. Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag hade oerhört trevligt och fick mycket smarrig mat. Tack för det Emma, Martina och Frida!

Så här är det va, jag pratade nyligen med en av mina få vänner utanför Gnesta kommun. (Usch, va tragiskt det låter). Vi pratade om våran kommande resa till Australien. Ja, det är sant. Hon ska faktiskt också dit, fast hon tjuvstartar och åker redan om två veckor. Fuskis! Iaf, vi är oroliga över vikten. Kommer vi vara tjockisar när vi kommer hem i mars? Kommer vi väga 5-6 kg mer än vad vi vill? Vi vill INTE. Hanna snackade om att leva på bananer och citroner. Låter sådär tycker jag. Men vad gör man inte? Kanske borde gå ner 5-6 kilo innan avfärd så att man kan gå upp dom när man är där. Hmm, det låter bra. Men först ska jag äta upp min Marabou chokladkaka på 200 gram.


Over and out / L I N D A


Why can´t I realize it?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp asså ;o

2009-09-14 @ 14:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0