Tacka vet jag Mossen!

  Alltså jag måste helt klart säga att jag föredrar att sitta med solen i ögonen och svettas som en gris än att förfrysa både tår, fingrar och näsa. Det är alltså matchen, Mossen vs Bengtåsborgen jag snackar om. Som ni förstår vinner Mossen helt klart. Fick tillbringa tid på båda ställena under gårdagen. Två fotbollsmatcher föjlt av en hockeymatch. Med andra ord, svett, svett följt av förfrysning. Fräsch dag!

  Av någon anledning var både jag och Björn helt sänkta igår. Däckade i soffan, förflyttade oss till sängen och sen helt plötsligt skulle vi upp för att måla. Sugna? Inte ett dugg. Men upp kom vi och målade gjorde vi. Blev visst en liten "avstickare" till golfbanan i Järna framåt eftermiddagen. Inget vi egentligen bör tala om eftersom att jag på första hålet lyckades slå 13 slag och därefter ansåg jag det rätt meningslöst att fortsätta räkna mina slag på resterande hål. Börjar faktiskt förstå ilskan som vissa(hööm, typ Björn) får inom sig under en golfrunda. Man blir ju smått irriterad på sig själv när det bara inte går att slå iväg den där lilla vita bollen rak, högt och långt. Pmfh!  

  Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0