Skrik och Panik!

  Gaaah, insåg ännu en sak idag. Jag har minne som en guldfisk. Alltså på typ 3 sek. Tappar bort det mesta jag äger och har. Lägger saker på en plats för att fem minuter senare leta febrilt. Kan inte förstå. Jag har ALLTID haft koll. Sen skolan tog slut har det gått utför. Jag lämnade hjärnan i skolbänken helt enkelt. Idag tappade jag bort 500 kr. 500 kr! Javisst det är kanske inte överdrivet mycket men ändå. En full tank bensin. Jag är helt enkelt sämst!


  Over and out/ L I N D A

Kommentarer
Postat av: Viv

Din klant. Du hittade den inte sen? Eller klockan? =P

2009-09-17 @ 15:41:32
Postat av: Linda

Neeeeeeeej! Jag har letat på alla ställen där den inte ligger. Klockan finns det nog inge hopp om längre! I suck!

2009-09-17 @ 18:10:04
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0