I´ve got a little world of my own

  Skapligt trött jag är. Alldeles för lite sömn är orsaken. Hämtade tre onyktra herrar i Nyköping halv 3 och började jobba kvart över 7. Inte så väl genomtänkt såhär i efterhand. Men jag fick trots allt höra dom sjunga vackra toner till ett flertal låtar. Och inte vilka låtar som helst utan WESTLIFE låtar. Yep, det stämmer.

  Anyway, ca två timmars sömn innebär att jag har en hel del att ta igen innan kvällens bravader. Annars kommer jag garanterat somna innan Vivekas och Linas första piggelindrink är slut. O tro mig det kommer vara tidigt på kvällen. Ska jag vara ärlig så känner jag mig lite skräckslagen inför kvällen. För det första, vad sjutton ska jag ha på mig? Och sist vi gick ut tillsammans så var jag den enda som kom till stället. Så dansar jag själv ikväll? Det kommer ju se skapligt muppigt ut. Fortsättning följer... ;)

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Viv

Haha du får mig ju iaf att skratta :) efter en powernap är jag nu piggare än nånsin! Kom snart

2009-09-26 @ 16:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0