90orna kör järnet!

  Dåså, det börjar bli tradition att blogga när man förfestar, fördricket eller annat väl valt ord, här hemma hos Vivvan. Än så länge är alla brudar på benen. Lina har shorts på sig. SHORTS gott folk, korta sådana. Det är ju för fan snart vinter. Själv är jag välklädd i jeans oh ett lagom urringat linne omm Viveka och Lina får säga vad dom tycker. "Det kunde ju ha varit lite mer". Hanna J är här också. Förvånade? Jo jag med. Det var super länge sen. Kul att hon är här iaf. Jani, undrar hur det här ska sluta. Vivvan ögon börjar se så där härliga ut som dom gör när ett antal drickar slunkit ner. Hanna blir allt mer högljud och Lina drar ner linnet allt mer o mer. Jag själv är helt städad. Ha, det är ju jag som skriver såklart jag anser mig själv städad. Men jag lovar, jag är det. Right?! Hur ska kvällen sluta? Detta blir spännande... ;)

Over and out / L I N D A


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja visst var det? Jag var ju iallafall med er till 10 ;) haha

2009-10-06 @ 08:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0