Tyck synd om mig. Håll om mig. Trösta mig

  Kommer ni ihåg att jag var rätt depp i veckan. Undrade hur det kunde gå så illa för mig jämt o så. Den deppen var inget mot dagens depp. Har en fucking svullet knä. HATAR mina knän. Ge mig nya! Trodde inte mitt liv skulle kunna få fler motgångar, men oj så fel jag hade. Seriöst det är synd om mig.

  Men jag hade grymt kul tills klackarna vek sig. Dansade satan som vanligt och svetten lacka. Det blev efterfest här hos Martyna, var visserligen inte så jätte delaktig eftersom jag låg i sängen. Men det var trevligt ändå :)

  Nu ska jag hoppa in Martinas dusch och sen lär jag sova en stund. 4 timmars sömn är på tok för lite för mig.

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Martina

Varför heter jag Martyna?

2009-10-19 @ 13:52:21
URL: http://martytaengh.blogg.se/
Postat av: Linda

Varför heter jag Linda Blodbinda? ;)

2009-10-19 @ 21:45:03
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0