Min varma sköna säng...

  ...är det jag längtat efter sedan jag steg upp imorse. Var sådär sjukt seg och ville bara ligga kvar och mysa. Men nej upp skulle man såklart. Jobbade till 18, lite segt sådär. Och sen hade ju Lina och Viveka fått idén att det var en biokväll så det var bara att dra upp till Heron. Först blev det mat i form av sushi. Me like alot! Därefter blev det en hel del dötid. Eller tjafstid kanske man kan kalla det. Det var nämligen såhär, vi var 8 st som åkte upp. Alltså åtta stycken olika viljor. Inglorious Basterds, Sommaren med Göran, Allt för min syster, The uglt truth, Beck ja nästan alla filmer kom på tal. Till slut fick Lina faktiskt inte som hon ville. Det blev Sommaren med Göran. Riktigt kul faktiskt.

   Men tillbaka till att jag längtat till sängen. Varför går hon inte o sover direkt när hon kommer hem tänker kanske ni, eller så tänker ni kanske inte det? Jo, jag tänkte sova men jag är pigg nu. Pigg som en mört. Aja, ska hitta en dålig film som jag kan somna till.

  Förresten så finns det ett tjat jag gillar. Billies tjat om att det snart är helg. O vet ni vad? Snart är det HELG =D


Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0