Lovely =D

   Sen var det där med att skriva namn på kommentarerna. Hallå?! Do it! Fast jag är ju inte dum. Jag har mina knep så kan lista ut vem det är. Mohahah.

  Först av allt vill jag berätta att mitt främre korsband är av. Jippieyey! Nä, det menar jag ju faktiskt inte. Skulle vilja dra alla svordomar jag kan, men låter bli...Vi förblir positiva och glada idag :)

  Förövrigt skulle jag vara tacksam om alla som går ut med mig hädan efter håller ett öga på mig och ser till att jag inte dricker föööör mycket (alternativ två är att sluta dricka helt fast det känns lite väl drastiskt). Jag klarar det tydligen inte själv. Usch o fy. Det var tydligen en kamera där o inte ens det kommer jag ihåg. Tragiskt men så sant. Bjuder på bilden trots att min randiga bh syns. Tydligen har mina svettlökar inte börjar arbeta för kvällen här på bilden, vilket är tur för de arbetade visst väldans mycket enligt blondinerna på bilden =P


   Nej, potatisen blir väl överkokt snart så bör väl bege mig till köket. 
 
   Ikväll blir det hockey förresten. Hoppas dom vinner =) 


Over and out / L I N DA

Kommentarer
Postat av: Maija

Neeeej?! Inte korsbandet! Fan va tråkigt :( Blir det operation igen eller? Men du var iaf grymt snygg i håret!

2009-10-13 @ 19:56:17
Postat av: Jennie

måste säga att håret ser ruskigt snyggt ut på bilden! imponerad ;)

2009-10-13 @ 20:00:34
URL: http://justjenniie.blogg.se/
Postat av: Theo

haha, ja det är ju inte svårt, kolla ipn bara=P mupp! löken är nog ditt nya smeknamn! eller det finns mycket du skulle kunna kallas för den kvällen.. haha

2009-10-13 @ 22:23:16
Postat av: Linda

Tack Maija! Ja operation blir det antingen innan eller efter Australien..

Gå o lägg dig Jennie!

Vad du kan Björn =D Ja det smeknamnet förtjänar jag antagligen. Fast du kan ju du också ;) Jaså, som? =P

2009-10-13 @ 22:27:57
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0