Live Love Laugh

  Åt mat på restaurang Karpen här i metropolen Gnesta tidigare ikväll. Detta var då tillsammans med fotbollslaget. Mycket trevligt, men tyckte att maten var sådär. Smakade inget speciellt utan det var liksom bara...aa mat.

 Vet ni vad? Jag börjar klockan 6 imorgon. Usch, har en känsla av att jag kommer vara helt död. Men det är ju skönt att sluta tidigt iaf :) Får se det positiva i det hela helt enkelt.

 Nej, nu ska jag sätta fart på mitt Grey´s kollande.

Over and out / L I N D A


Hallå? Vad har jag missat? Är det kanelbullens dag idag? Vavava? Varför har ingen sagt något? Nu måste jag ju fixa fram en kanelbulle och det är snabbt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0