Keep on wonder

  "When I wake up well I know Iam gonna be..." Ni vet Proclaimers låten. Den melodin skrålade precis ut från min garderob. Garderoben? Why? Tänker kanske ni. Det gjorde iaf jag. Jag blev måttligt förvirrad och undrade vad sjutton som skedde.  Varför spelas en Proclaimers låt i min garderob? Rev runt i garderoben för att få tag på det som lät. Det tog ett tag, men tillslut fann jag vart ljuden kom ifrån. Nämligen min gamla mobiltelefon. Sjukt va? Den har liksom varit avstängd i flera månader och aldrig tidigare har alarmet gått igång. Sjuuukt är ordet! Och sen är frågan varför jag har ett alarm ställt på 22:10?

  Sängen nästa. Natti!

Over and out / L I N D A


Kommentarer
Postat av: Maija

Scary!

2009-10-06 @ 18:28:59
Postat av: Jennie

Hahaha, asskönt ju! ;D

2009-10-06 @ 20:35:32
URL: http://justjenniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0