Jag har bytt hår

  Radikal förändrig bad jag frisörskan om. Det kanske var dumt eller kanske inte. Först ville hon klippa kort med det tackade jag snällt nej till. Har inte lust att se ut som en svamp igen. Permanent? Nej tack. Då återstod färgningen. Okej, vi kör på det. Mörkbrunt med lite röd nyans ville jag ha. Fan, va snygg jag kommer bli tänkte jag. Hmm, medan jag satt där och läste gamla nummer av Se o hör började jag bli fundersam...Det såg mörkt ut, väldigt mörkt ut. Kom på att det blir ju ljusare när håret är torrt. Mitt hår är ju alltid mörkt när det är blött. Dumma mig. Färgen tvättades ur. Fortfarande blött. Blev lite klippt, pytte lite klippt. Håret fönades och voila, Linda Marie Andersson är numera svarthårig med lite nyanser av koppar på vänstersida. Vart väl inte riktigt som jag tänkt mig, men det duger helt klart. Om några månader blir det solblekt igen iaf :)

 Tänkte lägga upp en bild, men vill gärna se era miner när ni ser det. Sen höra.
- "Så du har färgat håret?"
- "Japp"
...lång tystnad..
- "Hmm..snyggt"

 Men jag gillar´t, lite grann iaf, och jag antar att det är huvudsaken.

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: emilia widerström

haha jag tyckte också att de såg väldigt mörkt ut när du satt där! ;D men du får lägga in bild på hure blev :)

2009-10-08 @ 21:23:09
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0