Vissa är bara för mycket

  Nyligen hemkommen från gymmet. Det var jag och 12 killar där. Roligt att studera deras betende faktiskt. Väldigt olika. Vissa går vilset runt och ser ut som att de vill sjunka under jorden. En kille gjorde inte en enda övning under de 30 min som jag stod på trappmaskinen. Vad gjorde han där liksom? Andra tror att dom är värsta biffarna och låter sådär fasligt mkt och underligt när dom "brunkar" som jag kallar det. Dom irriterar jag mig allra mest på, varför låta så fasligt? Visst, lite ljud är väl okej. Men skrik?! Jag blir ju skiträdd. Sen finns det dom som verkligen vet vad dom gör och som har grymma muskler. Men dom tror  (observera tror) att dom är så jävla snygga och går runt o spänner sig och ser allmänt otrevliga ut. Ehh, lägg ner. Blir irriterad på dom också. Självklart finns det de som inte passar in på någon av ovanstående profiler. Dom är trevliga och tystlåtna. Fler sådana tack.


Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: ;)

Bra att du räknade!

2009-10-13 @ 16:12:41
Postat av: Linda

Hallå?! Man blir rätt uttråkad av att stå på trappmaskinen så man kan lika gärna räkna. Och hade jag inte räknat hade jag ju inte kunnat tala om för er hur många det var ;)

2009-10-13 @ 17:52:07
URL: http://landersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Och det hade ju vart synd ;)

2009-10-13 @ 17:52:43
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0