"Det som händer i Sunny Beach stannar här"

  Jag vet inte hur ni brukar göra när ni är på besök hos folk. Jag brukar iaf inte göra så (ohyfsat kanske?), men det finns dom som har planer på att ta med sig skräpet hem. Skrattade som sjutton när jag såg att dom samlat ihop den tomma colaflaskan och jordnötsringpåsen och var på väg ut från huset med skiten. Hallå?! Vi har faktiskt soppåsar här :)

  Trots att min första plan på att ta hit brudarna på lite bubbelpoolhäng gick i graven pga av presentköp till mor, bilåkande till världens ände och pojkvänsumgänge x 2, fick jag ändå bada. Emil och Edvin gjorde mig sällskap. Fick dom tillochmed att kolla på Grey´s Anatomy. Sen blev det skratt och diskussioner kring Fråga Olle dokumentären. Korkade brudar som står inför en tvkamera och berättar att dom har pojkvän, men tilllägger sedan: "Det som händer i Sunny Beach stannar här". Iq guldfisk! Vi fick skratta iaf :)

 Neheja, om man skulle försöka planera morgondagen. Lina jobbar så hur ska jag spendera dagen?! 

Over and out / L I N D A 

Kommentarer
Postat av: Viveka

Du fick erbjudande av mig men det dög visst inte ;)

2009-10-22 @ 16:44:19
Postat av: Linda

Öhh du var ju en av dom som gick under kategorin pojkvänsumgänge.

2009-10-22 @ 22:17:07
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0