Come closer

  Det första jag tanke på när jag vaknade var mat. Mat av alla saker? Visst, jag är ett big fan av just mat och att äta den. Det vet nog det flesta, men ändå. Var iaf tvungen att skicka iväg ett sms till värdinnan för kvällen för att få respons på min idé. Det verkade gå hem. Bra, jag vill äta kycklingfilé med creamefraicesås och bandpasta till middag.

  Idol som vanligt hos Martyna igår. Fredagsnöje kallas det. Trots att inte Noffe var på plats fick vi tillräckligt med testosteron i rummet i form av Erik. Det funkade faktiskt lika bra. Jag fascinerades över Eriks kompetens gällande Rubiks kub. Jag tittade imponerat på och försökte lära mig, men nej jag lyckades inte få en enda rad rätt. Han lyckades med en hel sida. Logiskt tänkande la jag nog på hyllan för ett halvår sedan. 

 Nej nu ni. Dags att kolla vad garderoben har att erbjuda mig för outfit till kvällen.


Over and out / L I N D A


 

Kommentarer
Postat av: Öh typ jag, värdinnan

Värdinna lät avancerat. Ojoj, nu har jag press på mig. OMG!

2009-10-17 @ 12:39:48
Postat av: Linda

haha men mongo. Ta inte allt så seriöst!

2009-10-17 @ 15:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0