Because we're worth it

  Om jag hade pengar. Ojoj, vad jag skulle shoppa. Skor, skor och SKOR. Älskar skor. För tillfället har jag tre användabara och det är ju alldeles för lite. Men jag har ju en kraschad glasskiva för 6000 samt en resa till Australien att betala för. Med andra ord, inga skor för fröken Andersson.

Nelly  Shoes - EvaNelly  Shoes - AvonNelly  Shoes - Pune

  Alltså det finns ju så sjukt mycket snygg. Dom här är från nelly. Så låt mig vinna en miljon eller två. Då ska jag köpa skor och bjuda Lina på Australienresan. Det är hon värd och det är jag värd.


  Over and out / L I N D A


Kommentarer
Postat av: Maija

Krossad glasruta?

2009-10-02 @ 18:10:29
Postat av: Linda

Japp, eller en skiva var det. En som sitter på Björns pappas kamin. Jag lutade mig mot den när jag borstade tänderna och gick det sönder. Så jävla onödigt liksom..:P

2009-10-02 @ 18:50:17
URL: http://landersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

6 lax kostar den ju aldrig!?

2009-10-03 @ 12:44:02
Postat av: Linda

Hej Björn! Jo 6600 tillomed.

2009-10-03 @ 13:00:12
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0