Att man aldrig lär sig

  Fy bubblan vad det är kallt i ishallen nuförtiden. Det är faktiskt typ 6 grader kallare än vad det varit förr. Det känns. Jag vet ju liksom att det är kallt, ändå har jag aldrig tillräckligt med kläder. Får se till att skärpa mig! Matchen var iaf rätt rolig till en början. Sen i sista perioden var Gnesta rätt dåliga vilket gjorde det hela mindre kul. Förlust igen på en hemmamatch. Stackarna!

  Nu börjar jag ivartfall få upp värmen i kroppen igen. Detta efter att ha haft båda mina fleesmorgonrockar (stavas?) samt raggsockor på mig. Alldeles strax ska jag krypa ner under täcket med en nymicrad vetekudde och kolla på AA. För er lite mer oinsatta i ämnet betyder AA Andra Avenyn i detta sammanhang. Just so you know!

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: B2

saknar dig lindisen <3

kan du komma hit nuuuu :)

2009-10-14 @ 10:53:55
URL: http://momatzo.blogg.se/
Postat av: Linda

Wiiie miss you too! Om 73 dagar så ses vi älskade vän =D Ni får se till att vara i Sydney över nyår så vi har några att fira med =P

2009-10-14 @ 19:34:50
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0