Upp som en sol. Ner som en pannkaka.

  Precis käkat upp en stort lass med ris och korvstroganoff. Det var grymt gott, vilket faktiskt förvånade mig eftersom att det var far min som stod för matlagningen idag. En stor eloge till min pappa!

  Vet inte om jag har så mycket mer att delge er... Jobb varje dag så det är mega skönt och jag får in välbehövliga pengar på kontot. Min resa börjar närma sig med stormsteg, snart bara 4 veckor kvar. Resfeber? Nej, faktiskt inte mer ångest. Måste ringa och fixa lite med ombokningar så att jag kan åka o möta upp de andra i Thailand istället för att resa till Singapore. Jaja, kommer väl bli nice tillslut :)

 Jag var ju hos Billie efter jobbet för att låna Desperateboxen. Med andra ord vet ni var ni har mig fram till julafton.

 Nu: ett par avsnitt Desperate
 Sen: älskade, älskade Grey´s Anatomy!

Over and out / L I N D A


The one you love most are the ones who can hurt you most


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0