Iam not alone

 Mitt liv är inte så överdrivet superroligt såhär i veckorna, vilket gör att jag inte kommer på speciellt mycket att blogga om. Tråkigt, jag vet! Men kan inte hämta inspiration från något just nu. Vill bara skita i allt och komma här ifrån. Snart så :)

 Ser fram emot morgondagen då jag ska få se på teater på jobbet. Mamma Mu, hur kul kommer inte det bli?! Värmt upp idag med att läsa Mamma Mu boken typ 30 gånger. Hoppas de små liven klarar av att sitta stilla i 20 minuter bara. Finns vissa tvivel =P

Jaja, återgå till Desperate som har överaskat mig. Grymt bra och jag är fast!

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Viveka

Du borde lyssnat på mig och Billie för länge sen =P

2009-11-26 @ 22:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0