Give it to me

   När jag kom hem idag var dörren till mitt rum låst. Jag blev så förvånad för visste inte ens att det existerade en nyckel, men det gjorde det uppenbarligen. När jag stod där och drog som ett fån i dörren hör jag pappas gapskratt från kontoret. Springer såklart dit då jag förstod att han låg bakom det hela. Mellan skrattandet och andnöden fick han fram orden "Du har ju inte betalt hyran den här månaden så du är vräkt och får sova på hallgolvet tills du hittar något annat". Alltså, kul! Han tyckte han var super skojig. Såklart drev han, men vägrade tala om vart nyckeln var så efter en kittelattack som i resulterade i en astmattack kom jag tillslut in till min fristad.

JAG ÄLSKAR MITT RUM. Där har jag nästan allt jag behöver. Säng. Dator. Telefon. Kläder. Musik. Nagellack. Det enda som egentligen saknas är en dusch, toalett och en snygg, vältränad och gärna lite solbränd hunk a'la James Lafferty stil . Se där, min önskelista julen 2009 ;)



Gissa vad jag ska göra nu? Desperate =D

Over and out / L I N D A

 


Kommentarer
Postat av: Billie

Du är har ju blivit beroende, nästa lite desperate du med!;) Antar att du snart kommer och hämtar tvåan:P

2009-12-01 @ 16:08:49
URL: http://bstilander.blogg.se/
Postat av: Maija

chad michael är ju så mycket snyggare ;)

2009-12-02 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0