Back on track

  En resa till solen tillsammans med Viveka och la familia var precis vad som behövdes. Nu är jag som rubriken säger back on track. Blondinbella och de andra bloggdrottningarna får se upp. 

  Nå, låt mig berätta lite om resan till solen. Allt har varit kanon. Solen har strålat varje dag. En förmiddag regnade det men whatever, då promenerade vi istället. Vi har träffat en hel del trevligt folk också och dansat järnet tillsammans med dom. Hemresan var nog den segaste jag varit med om. För lite sömn under veckan resulterade i röda ögon och en enorm övertrötthet. Men kul hade vi. A happy happy week ;)

  Förresten så längtar jag tills jag får åka på semester med mina barn och man. Det ser så förfärligt mysigt ut och så får man leka i sanden utan att folk kollar snett på en =P

 En annan sak jag längtar till är resan med stort R. Fatta vad kul jag och kära LinaLotta kommer ha, börjar få lite resfeber. Men shit vad vi längtar!

Over and out/ L I N DA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0