You spin my head

  Sommar är vad det är. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Så underbart härligt. Har settat ute sen halv 11 och börjar nu känna att det svider en hel del på mina kinder. Kom på att det hade varit smart att smörja in sig. Fan, va det är lätt att vara efterklok =P

  Städade förresten mitt rum imorse. Jag kan säga att det behövdes, det bodde ett flertal damråttor under sängen och i bokhyllan. Uschusch! Men nu luktar det hallon här inne. MmMmMm. Besökte farmor o farfar nyss. Alltid kul att gå dit, dom blir så förfärligt glada. Man känner sig så uppskattad, så undrar varför jag inte spenderar mer tid där. Får ta och ändra på det.

  Studenten om ett par dag. Känns helt ofattabart, men ojoj vilket drag det kommer vara på fredag, Vi är laddade som aldrig förr. Klänning, skor och smycken är fixat. Champange och cider är beställt. Vad kan gå snett? =D

Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0