Utkast: Martina kräver ...

   Martina kräver bilder. Och jag inser att hon har all anledning att kräva. Liksom, när la jag senast upp en bild? Just det, ni minnt inte ens en gång. Jag medger att det är dåligt, men fan jag har inga roliga. Lovar dock att jag ska försöka bättra mig. Duger det?!

   Förövrigt så har jag precis varit ute och powerwalkat. Fick mersmak efter gårdagens runda med syskonen Taengh.

   Idag fyller min vän Lina Charlotta  Elisabeth Andersson 19 år. Vi önskar henne ett stort grattis samt påminner henne om att vi vill ha mängder med tårta och annat gott på fredag ;)

                       Så dagen till ära bjuder jag på ett vackert kort på min coola kompis

  
Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack för bilden, det var strongt.

2009-05-15 @ 17:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0