Strålande Stickan

   En underbar dag idag gott folk. Solen skiner, mösspåtagning i skolan och jag skrev precis klart mitt historiafördjupningsarbete. Ni anar inte hur förfärligt underbart skönt det är. En annan sak som är skönt är att jag bara har 4 saker kvar att göra i skolan. Ojoj, 18 maj kommer bli en så förfärligt lycklig dag i mitt liv (o nej Hanna, det inte för att du fyller år, haha ) utan för att då är min tid av plugg på Tumba gymnasium över. Smack that!

   Förresten, mitt knä är helt cp så antar att min såkallade fotbollskarriär är över... Var så jävla förbannad när jag kände att det verkligen inte gick att lira på träningen igår, så jag gjorde som Viveka hade gjort och gick lös på prylar i omklädningsrummet för att få ut en del aggretioner. Det kändes bra. Tackar V för lektionen här om helgen ;)


Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0