Sjung om studentens lyckliga dagar

   Vet inte vad jag ska skriva. Känns som att jag är överallt och ingenstans. Letar grejer som jag egentligen inte behöver leta efter och har kollat i väskan säkert 20 gånger att allt jag behöver tills imorgon är med. Jag är helt enkelt nervös som ett as för imorgon tar jag STUDENTEN. Men allt är väl klart nu..hoppas jag. Klänningen ligger på stolen. Mössan likaså. Champangen står i kylen. Naglarna är målade. Penna att skriva med i mössorna är införskaffad. Sovväskan är packad. Present till läraren är köpt. Frukosten har vi också köpt. "Klassens...." är färdigt. Morgonkvällens outfit är utvald. Peppsms till Hanna är skickat. Ja, allt är nog fan som det ska. Wiiiiieooo. Visst jag erkänner, jag är som en barn dagen före julafton. Men ojoj vad jag gillar det =D=D=D

Till ära för morgondagen bjuder mina läppar på ett stort leende. Som jag ska njuta!

Over and out / en överlycklig, övertaggad och överladdad L I N D A



Kommentarer
Postat av: Anonym

limpiiiiiiii

2009-05-29 @ 12:24:44
Postat av: Marty

Hahaha! Du är ju helt jävla övertänd! Precis som det ska vara!

2009-05-29 @ 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0