Pain in the ass

   Jag undrar: Finns det något jobbigare än människor som tror att dom känner en och är ens bästa kompis fast man aldrig pratat med personen i verkligheten? I nuläget så finns det fan inte det. Ska berätta storyn. Loggar in på msn och ser att personen i fråga är inloggad, ändrar direkt status till "inte vid datorn" och hoppas att han inte ska upptäcka mig. Ibland hoppas man dock lite för mycket. Han har noterat min inloggning och börjar skriva direkt. Damn!  Anledningen till att han är jobbig är simpel. Token tror att vi är värsta bundisarna och att vi berättar saker för varandra som man i vanlig fall berättar för ens bästa kompisar. I början var jag trevlig och svarade och frågade tillomed lite frågor, men nu är han bara ett riktigt pain in the ass. Kom överens med mig själv att man inte alltid behöver vara trevlig, men klarar inte av att inte svara alls så svarar 10 minuter efter ställd fråga och då är svaret drygt och kortfattat. Inga frågor tillbaka. Äntligen slut på bundissnacket var min tanke. Så fan heller. Token fortsätter berätta saker som jag inte vill veta/bryr mig om tex "Min mamma har fått nytt jobb idag och hon ska få 37 tusen i lön" Ehm, varför skulle jag bry mig om hans mammas jobb o lön? Han fortsätter även ställa frågor om saker som jag inte ens visste att han visste. Läskigt! "Hörde om din pappa. Hur mår han nu? Vill du prata så finns jag här", var det senaste. Hallå!? För det första, hur vet han nåt om den saken(återigen läskigt)? För det andra, var det typ 5 år sedan. För det tredje, vi säger knappt hej till varandra i skolan så varför skulle jag vilja prata om något viktigt med honom. Visst, jag kanske överreagerar. Men ibland får man överreagera.

Over and out / L I N D A


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAH Linda, jag lider med dig ;)

2009-05-18 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0