I've been looking for freedom

  Nu är det nära. Bara två dagar kvar tills studentdagen. Det kanske låter dumt, men jag är faktiskt lite smånervös. Det pirrar så där härligt i magen ni vet. Men det bli bra och skiner solen så kan det ju inte bli annat att superbra. Så jag ber er alla, håll alla era tummar för att  vädret ska bli bra på fredag :) 

   Funderade på en sak idag på tåget hem från Tumba. Det vore inte alls för dumt att vinna någon miljon eller två på tex triss, V64, lotto, V65, tipset, keno...ja vad som helst.  Då skulle jag slippa problemet med att hitta ett jobb för att skaffa fram en massa pengar och då skulle jag, utan att ens tveka, kunna dra iväg härifrån snabbt som attan. Det är väl antgligen för mycket att begära, men tänkt så skönt det vore :)

 Fix inför fredagen väntar mig. Ha en trevlig kväll kamrater!

Over and out /  L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0