I hate the way it turned out

Egentligen detta det tredje blogginlägget jag skriver idag, men dom andra blev visst inte publicerade. Lika bra.

   Jag har iaf varit så jävla duktig på att hålla mig sysselsatt idag. Precis vad jag ville. Vaknade upp hemma hos V, kollade på Bruce den allsmäktige, kollade One tree hill, solade, skickade iväg studentinbjudan, pratade med mormor i telefon (hela 43 minuter för att vara exakt), kollade film igen, plockade undan i mitt rum, provade lite kläder jag glömt jag hade, lagade mat, åt mat. Nu sitter jag här. Ska snart dra på mig diskhandskarna och fixa disken. Yes, ytterligare 15 minuters sysselsättning. Sen får det bli till att ta ett förfärligt långt jacuzzibad med musiken skrålande ur högtalarna. Därefter avslutas kvällen i soffan då ett välstrukturerat och planerat program ska följas.

19:00 Vänner
20:00 Talang
21:00 CSI
21:55 Ballar av stål
 
Jag har nog aldrig varit så här bra på att hålla mig sysselsatt...Jag är stolt!

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: H

duktig du var då darling :) <3

men lite förvånad vad hände med cityakuten? ;o

2009-05-19 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0