Håll ut!

Sitter i sängen och kämpar med en av de sista uppgifterna i skolan. En examinationsuppgift i idrottspsykologin som ska handla om någat jag önskar genomföra med mitt liv och hur jag ska nå dit. Riktigt jobbig och klurig uppgift måste jag säga. Det krävs en hel del tankeverksamhet plus att man måste ha med en hel del psykologiska vinklingar. Men det kommer bli bra!

Helgen har varit förfärligt seg. Tillbringat stor del av tiden i Vivekas skinsoffa. På tvapparaten rullade avsnitt på avsnitt av OC. Skön men seg helg.

Ska förflytta mig till soffan nu och kolla hockey. Sverige möter USA i en fight om VM-bronset. Spännande! Sen blir det final mellan Ryssland och Canada. Hockeykväll med andra ord.

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Marty

Lägg in bilder är du gullig! :)

2009-05-12 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0