Det har varit en bra dag idag

Vaknade upp brevid en av världens underbaraste tjejer nämligen Hanna Momatz Olsson. Åt för en gång skull en riktigt bra frukost. Begav oss till stan som ena riktiga bitterfittor. Hatade alla kärleksfulla människor och shoppingen gick uselt men efter ett tag lossnade det. Det var ku. Hanna är kul. Shoppade min studentklänning. Så sjuk snygg, studenten here I come. Köpte även en kärleksfull tshirt (hanna undrar varvför?haha), väska, skor och penna till att skriva i studentmössorma. B1 och jag planerade även inför champangefrukosten. Vi är helt enkelt bäst. Wohohoooo!

Nu är vi rätt fulla här på Dalgatan 5. Det ryktas om stripbiljard. Jag är på! Utgång i södertälje = Lina är glad  och alla andra är rätt missnöjda. Hemma fest med Emil K röstade jag för. Helt nedröstade och kunde ju inte åka själv..eller jo det kunde jag ju. Jag ahr ju inga förplikterser. FAN!

Viveka hälsar så gott :)

Mina v'änner  BÄST! VLMMEH

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Hanna

Amen underbart att du haft en bra dag lindisen :D

de har jag med ! du är bäst <3

2009-05-23 @ 11:29:55
Postat av: isabella

MIN QUIZ ÄR IGÅNG! Fråga vilka frågor du vill. Tack på förhand. Kram Isabella

2009-05-23 @ 11:45:51
URL: http://counterfaitmagic.blogg.se/
Postat av: emma

Idag har jag en minitävling på min blogg och priset är att bli länkad under ´länkar´ i en vecka. PS Tävlingen är bara över idag (lördag)



Ha det bra!

2009-05-23 @ 11:57:08
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0