Beeeeeyoncé Knowles

   Ojoj, vad jag ångrar att jag inte gick på hennes konsert härom veckan. Kollade nyss på Tyra Banks show där hon medverkade. Hon sjöng "If I where a boy", som förvrigt är min favorit sång i nuläget, och "All the single ladies".  Så gryma låtar. Satt o grina och rös omvartannat  till "If I where a boy". Hon började själv grina, vilket gjorde det hela så ja..vackert. Låttexten är iaf grym och Beyoncé är grym. Lyssna, lyssna, lyssna! Njut, njut, njut!


   För övrigt är jag så stolt över mig själv. Sysselsätter mig så grymt bra. Dagen började med shopping i Södertälje med Viveka. Kom hem 834 kr fattigare och ett linne, ett par skor och ett par örhängen rikare. Tänkte lägga upp  bild på mitt fina linne, men det verkar inte funka så ni får överleva utan. Jag här även varit ute o promenerat, bakat knäckebröd, kollat på tv och försökt sjunga singstar.

   Planen för kvällen är oklar. Det är ju röd dag imorgon, vilket innebär att det flesta är lediga så nått skoj borde väl kunna hittas på. Annars blir det Grey´s Anatomy och Twilight som står på kvällens schema.

   Nej, nu ska jag hjälpa mamma med maten. Grillat med potatispotatisgratäng står på menyn. Det går väl förhoppningsvis ner...

Over and out / L I N D A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0