You don't know what you got til you missing it alot

Bara så ni alla vet. När jag dör önskar jag en begravning utan gudbabbel och bojkotta gärna prästen också. Jävlar vad jag idag insett att jag är ateist rak igenom. Till min pappas stora förtrett, stackarn. Klä er gärna färggatt och spela även glada låtar. För ni ska ju inte komma och tänka på mig när ni hör en sorlig låt. Skulle bli ytterst tacksam om ni uppfyller dessa önskningar när det är dags,

Spenderat kvällen med älskade Viveka. Måste medge att jag saknat henne som en tok! Man kan skratta en hel del både med och ÅT henne. Hon livar upp vilken dag som helst. Love it!

Tjejhäng hos E. Larsson imorgon. Love it!

Over and out / L I N D A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0