Where are you gonna sleep tonight?

Sitter här och kämpar med läxan som Hanna gav mig. Eftersom att både hon och jag har blivit alldeles för lata gällande skolan så kom jag idag med den briljanta idé att ge varandra läxor från dag till dag. Det gör så att det bara blir lite åt gången. Den stora frågan är däremot om det kommer funka. Jag har i princip 75 % kvar av läxan. Tror inte det är godkänt med tanke på att jag settat har i ett flertal timmar och "pluggat". Men har jag verkligen pluggat?! Nej, det finns ju så mycket roligare saker att göra. Kolla kläder, kika in på fejjan, msn, kolla tv, prova kläder, plocka ur diskmaskinen, äta en frukt, ringa ett telefonsamtal. You name it. Jag gör visst allt för att slippa plugget.  Jag undrar jag, Hanna kanske inte gör läxan?

Äsch, jag tar en dusch för att återfå energi.

Over and out / L I N D A


Update19:47
Efter smskontakt med Hanna upptäckte jag att hon inte gjort läxan. Jag känner mig lättad. TV here I come!

Fy fan va sämst vi är!

Kommentarer
Postat av: h

hahaha ja de kan man ju säga, men ska bättre mig och ta igen de idag .. tror jag ;)

2009-03-31 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0