Vi ska dansa salsa på lördag

Jag har skakat rumpa idag kamrater. Om jag har. Att det inte var vackert är en annan historia. Hur som helst så var det rätt kul att se hur alla försökte röra höfterna lika snyggt som salsainstruktören. jJag måste avslöja att det inte gick så bra. I takt som hon uppmanade oss att göra 8or, böja på knäna, att inte glömma armarna gav flera upp. Hua, va svårt det var. Sarah kom på att det behövdes lite sprit och en mörkare lokal för att man skulle kunna skaka ordentligt. Jag kan inte göra annat än hålla med.

Måste få skriva lite om skolan. Jädrar var mycket det känns som att vi har. Allt bara för att jag varit så förbaskat lat hela terminen och det får man ju skit för nu i slutet. Har saker kvar som jag kunde ha gjort klart innan jul. Har varit en dålig planerare och jag brukar faktiskt vara en FÖR bra planerare om man ska lyssna på min mamma(hur man nu kan vara det). Nej nu ska det bli ändring och jag har faktiskt lyckats rätt bra än så länge. Längtar efter att få belöna mig själv riktigt ordentligt när allt är klart om någon månad. Jag vet redan nu vad belöningen ska vara...SHOPPING. Because I'm worth it ;)

Over and out / L I N D A



Från toppen till botten på en sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0