Vem vinner?

Snus är så äckligt. Speciellt när det  ligger på tillexempel en tallrik eller på en astmamedicinförpackning. Har råkat ut för båda senariumen inom loppet av någon timme. Ska det vara så svårt att gå till en sopptunna?! Killar asså. Tycker faktiskt lite synd om Martina. Skönt när hon får sitt egna place om ett tag.

Vi köpte mat på wokrestaurangen Karpen förut. Delikat må jag säga. Förvånade mycket mat. Vi trodde inte vi skulle orka käka upp men det lyckades vi med eller nästan åtminstone. Godkänt. Appråpå godkänt så står det på mina nya trosor. Hade visst beställt studentkläder varav två trosor. Fråga mig inte varför jag beställde det men dem va helt okej. Trosor som trosor liksom. Tröjan är däremot ett riktigt kap. Jag är nöjd.

Kvällen bjuder på Melodifestival final, gott att äta och dricka samt trevligt sällskap. Kan det bli bättre lr?

Over and out / L I N D A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0